Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A digitalizáció hatása a lojalitásprogramok felépítésére a nemzetközi élelmiszer- és napicikk-kiskereskedelemben |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/5897/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Type = Article |
Cím: |
A digitalizáció hatása a lojalitásprogramok felépítésére a nemzetközi élelmiszer- és napicikk-kiskereskedelemben
|
Létrehozó: |
Agárdi, Irma
Szabolcsné Orosz, Judit
Berezvai, Zombor
|
Kiadó: |
Corvinus University of Budapest
|
Dátum: |
2020-09
|
Téma: |
Marketing
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Agárdi, Irma and Szabolcsné Orosz, Judit and Berezvai, Zombor (2020) A digitalizáció hatása a lojalitásprogramok felépítésére a nemzetközi élelmiszer- és napicikk-kiskereskedelemben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (9). pp. 2-15. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.09.01
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.09.01
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.09.01
|