Ugrás a tartalomhoz

A digitalizáció hatása a lojalitásprogramok felépítésére a nemzetközi élelmiszer- és napicikk-kiskereskedelemben

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/5897/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Type = Article
Cím:
A digitalizáció hatása a lojalitásprogramok felépítésére a nemzetközi élelmiszer- és napicikk-kiskereskedelemben
Létrehozó:
Agárdi, Irma
Szabolcsné Orosz, Judit
Berezvai, Zombor
Kiadó:
Corvinus University of Budapest
Dátum:
2020-09
Téma:
Marketing
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Agárdi, Irma and Szabolcsné Orosz, Judit and Berezvai, Zombor (2020) A digitalizáció hatása a lojalitásprogramok felépítésére a nemzetközi élelmiszer- és napicikk-kiskereskedelemben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (9). pp. 2-15. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.09.01
Kapcsolat:
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.09.01
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.09.01