Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Cikkek
Archívum:
Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing
Tárolt tételek száma:
211
Tartalmi leírás:
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
201
-
211
/
211
THE ROLE OF FOOD-MARKETING RESEARCHES IN THE ECONOMICAL AND ORGANIZATIONAL SCIENCES DOCTORAL SCHOOL OF UNIVERSITY OF KAPOSVÁR
Tartalom
|
Metaadatok
Széles, Gyula
The role of labels referring to quality and country-of-origin in the consumers decision-making
Tartalom
|
Metaadatok
Szakály, Zoltán; Horvát, Adelina; Soós, Mihály; Pető, Károly; Szente, Viktória
The Role of Nutrition Advantages in the Comsumer's Food Choices
Tartalom
|
Metaadatok
Berke, Szilárd
The situation and development of the tracking system in the domestic fresh (functional) green groceries sector
Tartalom
|
Metaadatok
Lehota, József; Komáromi, Nándor; Lehota, Zsuzsanna
The two faces of wine
Tartalom
|
Metaadatok
Molnár, Eszter
Trends and tendencies on themarket of functional foods: what are the expectations of Hungarian consumers?
Tartalom
|
Metaadatok
Szakály, Zoltán
Változó igények a táplálkozásban, új irányok az élelmiszer kereskedelemben
Tartalom
|
Metaadatok
Volford, Rita; Vadász, Sándor
Value-based food consumer behavior patterns for the Z generation
Tartalom
|
Metaadatok
Garai-Fodor, Mónika
Varying Consumer's Behaviour on the Hungarian Beer Market
Tartalom
|
Metaadatok
Major, Anita; Hajdu, Istvánné
Versenytárs élelmiszerkereskedelmi láncok márkaasszociációs térképe
Tartalom
|
Metaadatok
Plasek, Brigitta; Jászai, Dávid; Gábora, Noémi; Biegner, Ede; Temesi, Ágoston
Zempléni kézműves élelmiszerek a kelet-magyarországi női fogyasztók szemszögéből
Tartalom
|
Metaadatok
Balogh, Péter
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
201
-
211
/
211