Ugrás a tartalomhoz
Repository Common Search
OJS/OCS Common Search
Other Sources Search
in English |
magyarul
Font size:
Help
Search
Homepage
Search
Archives
Help
Login
Login
Password
Register
Contacts
MTA SZTAKI DSD
dict.sztaki.hu
Set: Cikkek
Archive:
Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing
Items in this set:
211
Description:
Items
No ordering (fast)
Newest first
Sorted by name
Filter:
1
-
20
/
211
(Beer) Revolution: Fruit flavoured beers on the hungarian beer market
Content
|
Metadata
Major, Anita
A „brand licensing” és szabályozásának kérdései
Content
|
Metadata
Szűcs, Róbert Sándor
A bizalom megítélése az ökoélelmiszerek piacán
Content
|
Metadata
Szente, Viktória
A CBA élelmiszerlánc stratégiája az egészséges élelmiszerek piacán
Content
|
Metadata
Szilvási, Mihály; Zarka, János; Horváth, József
A CBA Kereskedelmi Kft. szerepe az élelmiszer kiskereskedelemben
Content
|
Metadata
Horváth, József; Szilvási, Mihály
A csokoládé fogyasztói megítélése
Content
|
Metadata
Laskai, Zsanett; Olsovszkyné Némedi, Andrea
A Fino-Food Kft.-nél végzett termékinnováció fogyasztói megítélése az egalizált súlyú sajtok piacán
Content
|
Metadata
Egyed, Linda; Szakály, Zoltán; Szente, Viktória; Szigeti, Orsolya; Polereczki, Zsolt
A fogyasztók információ-igénye az élelmiszervásárlás során – egy fókuszcsoportos kutatás eredményei
Content
|
Metadata
Soós, Gabriella
A funkcionális tejtermékek fogyasztói magatartásának összetevői
Content
|
Metadata
Lehota, József; Komáromi, Nikoletta
A gazdasági válság hatása a kereskedelmi márkás termékekre Magyarországon
Content
|
Metadata
Fehér, Orsolya; Hajdu, Istvánné; Boros, Péter
A gyermekkori elhízás gazdasági és marketing aspektusai az egészségügyi szakemberek szerint
Content
|
Metadata
Szűcs, Róbert Sándor
A gyümölcsborok kedveltsége a magyar borfogyasztásban
Content
|
Metadata
Perjési, József; Podruzsik, Szilárd
A halászati termékek fogyasztása, termelése és kereskedelme Európában
Content
|
Metadata
Szűcs, István
A hazai élelmiszerek megítélésének és preferenciájának vizsgálata egy magyar és egy külföldi élelmiszer-üzletlánc vásárlói körében – 1. rész
Content
|
Metadata
Hámori, Judit; Horváth, Ágnes
A hazai élelmiszerek megítélésének és preferenciájának vizsgálata egy magyar és egy külföldi élelmiszer-üzletlánc vásárlói körében – 2. rész
Content
|
Metadata
Hámori, Judit; Horváth, Ágnes
A hazai halfogyasztási szokások és a magyarországi halpiaci tendenciák alakulása napjainkban
Content
|
Metadata
Szathmári, László; Káldy, Jenő; Németh, Ádám; Szilágyi, Gábor; Hancz, Csaba
A kiskereskedelmi marketing kiszervezésének létjogosultsága
Content
|
Metadata
Oláh, Judit; Dombi, Márton
A környezetvédelem szerepe az élelmiszer-vásárlásban
Content
|
Metadata
Lábodi, Lilla; Bence, Krisztina; Böröndi-Fülöp, Nikoletta
A közösségi marketing lehetőségei a kiegyensúlyozott táplálkozásra irányuló kommunikációban
Content
|
Metadata
Totth, Gedeon
A magyar 50+ generáció fenntartható fogyasztási szokásai
Content
|
Metadata
Szarka, Krisztina; Lehota, József; Langer, Katalin
No ordering (fast)
Newest first
Sorted by name
Filter:
1
-
20
/
211