Ugrás a tartalomhoz
Repository Common Search
OJS/OCS Common Search
Other Sources Search
in English |
magyarul
Font size:
Help
Search
Homepage
Search
Archives
Help
Login
Login
Password
Register
Contacts
MTA SZTAKI DSD
dict.sztaki.hu
Set: Subject = Marketing
Archive:
Corvinus Kutatások
Items in this set:
523
Items
No ordering (fast)
Newest first
Sorted by name
Filter:
61
-
80
/
523
A kis cégek marketingje körüli tudományos hiátus okainak feltárása – avagy egy holisztikus kis- és középvállalati marketing modell
Content
|
Metadata
Gáti, Mirkó; Simay, Attila Endre
A kis- és középvállalati marketing értelmezési tartománya – hogyan azonosítják és jellemzik marketingtevékenységüket a hazai kis- és középvállalatok?
Content
|
Metadata
Gáti, Mirkó
A kiskereskedelem lehetőségei a vásárlók bolthűségének megtartásában
Content
|
Metadata
Kenesei, Zsófia
A kiskereskedelmi stratégiai szövetségek hatása a kiskereskedelmi marketing tevékenységére és teljesítményére = Effects of the retail strategic alliances to the retailers' marketing activity and performance
Content
|
Metadata
Agárdi, Irma; Bauer, András
A kiskereskedelmi szabályozás hatása a fogyasztói árakra = The impact of retail regulation on consumer prices
Content
|
Metadata
Berezvai, Zombor
A kiskereskedelmi versenyelőny eszközrendszere. Az élelmiszer-kiskereskedelem példája
Content
|
Metadata
Kelemen-Erdős, Anikó
A kollázs alkalmazhatósága a marketingkutatásban: A vizuális fogyasztói választás verbalizációjának magyarázó ereje
Content
|
Metadata
Horváth, Dóra; Mitev, Ariel Zoltán
A könyvhöz, az olvasáshoz kapcsolódó szokásaink néhány kevéssé ismert részlete
Content
|
Metadata
Molnár, László
A környezetbarát termékjelölés gazdasági szerepe
Content
|
Metadata
Deák, Barbara
A környezetbarát vállalatirányítás eszközei
Content
|
Metadata
Csutora, Mária; Kerekes, Sándor
A környezeti identitás szerepe a környezettudatos magatartásban – a mérési lehetőségek értékelése
Content
|
Metadata
Piskóti, Marianna
A környezeti nevelés szerepe a fenntartható fogyasztás és életmód kialakításában
Content
|
Metadata
Zsóka, Ágnes; Marjainé Szerényi, Zsuzsanna; Széchy, Anna
A következő évtized marketingkommunikációja – Egy nemzetközi kutatás eredményei
Content
|
Metadata
Rekettye ifj., Gábor
A kozmetikai piac és a fogyasztói döntéshozatal bemutatása ökonómiai megközelítésben = Introduction of the cosmetics market and consumer decision making from an economic view
Content
|
Metadata
Amberg, Nóra; Magda, Róbert
A közösségi média hatása a személyes értékesítésre. Szervezeti elköteleződés és közösségimédia-kompetenciák a jobb vevőmegtartás és sikeresebb közösségimédia-stratégia érdekében
Content
|
Metadata
Gáti, Mirkó; Mitev, Ariel Zoltán; Bauer, András
A közösségi média mint online stratégiai eszköz
Content
|
Metadata
Markos-Kujbus, Éva; Gáti, Mirkó
A közösségimédia-marketing vizsgálata táplálékkiegészítő márkák példáján keresztül
Content
|
Metadata
Balla, Dorottya; Varga, Ákos
A lakossági ügyfelek lojalításának mérése és elemzése egy magyar energiaszolgáltatónál
Content
|
Metadata
Hetesi, Erzsébet; Rekettye, Gábor
A lemorzsolódás és a fogyasztói magatartás vizsgálata szolgáltatás-kivezetés esetén Heckman-féle korrekciós eljárással
Content
|
Metadata
Somosi, Ágnes
A lojalitás definiálási és mérési problémái, a lojalitás hatása a jövedelmezőségre
Content
|
Metadata
Hetesi, Erzsébet
No ordering (fast)
Newest first
Sorted by name
Filter:
61
-
80
/
523