Ugrás a tartalomhoz

A blended learning (vegyes típusú) tanulást támogató módszerek és hatékonyságuk vizsgálata az Eszterházy Károly Főiskolán: "a digitális identitás az útlevelünk Európába"

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/7200/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában: L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában
Type = Book Section
Cím:
A blended learning (vegyes típusú) tanulást támogató módszerek és hatékonyságuk vizsgálata az Eszterházy Károly Főiskolán: "a digitális identitás az útlevelünk Európába"
Létrehozó:
Forgó, Sándor
Hauser, Zoltán
Kis-Tóth, Lajos
Közreműködő:
Tompa, Klára
Dátum:
2005
Téma:
L1 Education (General) / oktatás általában
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
Tartalmi leírás:
Típus:
Book Section
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Forgó, Sándor and Hauser, Zoltán and Kis-Tóth, Lajos (2005) A blended learning (vegyes típusú) tanulást támogató módszerek és hatékonyságuk vizsgálata az Eszterházy Károly Főiskolán: "a digitális identitás az útlevelünk Európába". In: Agria Media 2004. EKF Líceum Kiadó, Eger, pp. 193-217. ISBN 963 9417 09 2
Kapcsolat: