Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A blended learning (vegyes típusú) tanulást támogató módszerek és hatékonyságuk vizsgálata az Eszterházy Károly Főiskolán: "a digitális identitás az útlevelünk Európába" |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/7200/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában: L11 Teaching methods / oktatásmódszertan Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában Type = Book Section |
Cím: |
A blended learning (vegyes típusú) tanulást támogató módszerek és hatékonyságuk vizsgálata az Eszterházy Károly Főiskolán: "a digitális identitás az útlevelünk Európába"
|
Létrehozó: |
Forgó, Sándor
Hauser, Zoltán
Kis-Tóth, Lajos
|
Közreműködő: |
Tompa, Klára
|
Dátum: |
2005
|
Téma: |
L1 Education (General) / oktatás általában
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
|
Tartalmi leírás: | |
Típus: |
Book Section
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Forgó, Sándor and Hauser, Zoltán and Kis-Tóth, Lajos (2005) A blended learning (vegyes típusú) tanulást támogató módszerek és hatékonyságuk vizsgálata az Eszterházy Károly Főiskolán: "a digitális identitás az útlevelünk Európába". In: Agria Media 2004. EKF Líceum Kiadó, Eger, pp. 193-217. ISBN 963 9417 09 2
|
Kapcsolat: |