Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A szolgáltatásérték, a bizalom és az elkötelezettség vizsgálata a kulturális szolgáltatások körében ‒ a jobb szolgáltatásérték magasabb elkötelezettséget eredményez? |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/3058/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Service management Subject = Culture, sport Type = Article |
Cím: |
A szolgáltatásérték, a bizalom és az elkötelezettség vizsgálata a kulturális szolgáltatások körében ‒ a jobb szolgáltatásérték magasabb elkötelezettséget eredményez?
|
Létrehozó: |
Ercsey, Ida
|
Kiadó: |
Corvinus University of Budapest, School of Management
|
Dátum: |
2017-09
|
Téma: |
Culture, sport
Marketing
Service management
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Ercsey, Ida (2017) A szolgáltatásérték, a bizalom és az elkötelezettség vizsgálata a kulturális szolgáltatások körében ‒ a jobb szolgáltatásérték magasabb elkötelezettséget eredményez? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (8-9). pp. 35-45. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.09.04
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.09.04
|