Ugrás a tartalomhoz
Repository Common Search
OJS/OCS Common Search
Other Sources Search
in English |
magyarul
Font size:
Help
Search
Homepage
Search
Archives
Help
Login
Login
Password
Register
Contacts
MTA SZTAKI DSD
dict.sztaki.hu
Set: Cikkek
Archive:
Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing
Items in this set:
211
Description:
Items
No ordering (fast)
Newest first
Sorted by name
Filter:
201
-
211
/
211
THE ROLE OF FOOD-MARKETING RESEARCHES IN THE ECONOMICAL AND ORGANIZATIONAL SCIENCES DOCTORAL SCHOOL OF UNIVERSITY OF KAPOSVÁR
Content
|
Metadata
Széles, Gyula
The role of labels referring to quality and country-of-origin in the consumers decision-making
Content
|
Metadata
Szakály, Zoltán; Horvát, Adelina; Soós, Mihály; Pető, Károly; Szente, Viktória
The Role of Nutrition Advantages in the Comsumer's Food Choices
Content
|
Metadata
Berke, Szilárd
The situation and development of the tracking system in the domestic fresh (functional) green groceries sector
Content
|
Metadata
Lehota, József; Komáromi, Nándor; Lehota, Zsuzsanna
The two faces of wine
Content
|
Metadata
Molnár, Eszter
Trends and tendencies on themarket of functional foods: what are the expectations of Hungarian consumers?
Content
|
Metadata
Szakály, Zoltán
Változó igények a táplálkozásban, új irányok az élelmiszer kereskedelemben
Content
|
Metadata
Volford, Rita; Vadász, Sándor
Value-based food consumer behavior patterns for the Z generation
Content
|
Metadata
Garai-Fodor, Mónika
Varying Consumer's Behaviour on the Hungarian Beer Market
Content
|
Metadata
Major, Anita; Hajdu, Istvánné
Versenytárs élelmiszerkereskedelmi láncok márkaasszociációs térképe
Content
|
Metadata
Plasek, Brigitta; Jászai, Dávid; Gábora, Noémi; Biegner, Ede; Temesi, Ágoston
Zempléni kézműves élelmiszerek a kelet-magyarországi női fogyasztók szemszögéből
Content
|
Metadata
Balogh, Péter
No ordering (fast)
Newest first
Sorted by name
Filter:
201
-
211
/
211