Ugrás a tartalomhoz
Repository Common Search
OJS/OCS Common Search
Other Sources Search
in English |
magyarul
Font size:
Help
Search
Homepage
Search
Archives
Help
Login
Login
Password
Register
Contacts
MTA SZTAKI DSD
dict.sztaki.hu
Set: Subject = Marketing
Archive:
Corvinus Kutatások
Items in this set:
522
Items
No ordering (fast)
Newest first
Sorted by name
Filter:
401
-
420
/
522
MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről
Content
|
Metadata
Mobil közösségi kereskedelem - Kínai megoldások és magyar attitűdök = Mobile Social Commerce – Chinese solutions and Hungarian attitudes
Content
|
Metadata
Simay, Attila Endre; Gáti, Mirkó
Mondd meg hol és kivel élsz együtt, és megmondom mi kerül a kosárba!: A GfK Háztartáspanel alapján történő szegmentálás eredményei
Content
|
Metadata
Bogáromi, Eszter; Malota, Erzsébet; Gyulavári, Tamás
More Than Words, Brand Destruction in the Online Sphere
Content
|
Metadata
Bokor, Tamás
Mother-child interactions in youth purchase decisions
Content
|
Metadata
Neulinger, Ágnes; Zsótér, Boglárka
Mozgófilm, nem szobor! A hatékony vállalati honlapról
Content
|
Metadata
Szántai, Tamás
Nádor Éva: Az üzleti tanácsadás marketingje: A tanácsadási szakmáról, az alkalmazott módszerekről, a tanácsadó cégek marketingjéről (könyvismertetés)
Content
|
Metadata
Krisztián, Béla
Nagykanizsa mint márka – középiskolások körében végzett városmárka-asszociációs vizsgálatok eredményei = Nagykanizsa as a brand – results of the studies conducted on city brand association among secondary school students
Content
|
Metadata
Kovács, László; Keller, Krisztina; Tóth-Kaszás, Nikoletta; Knausz, Lívia
Narratívák a fenntartható fejlődés előmozdítására Magyarországon
Content
|
Metadata
Hofmeister Tóth, Ágnes; Kelemen, Kata; Piskóti, Marianna
Nemzetközi marketing az átalakuló világban
Content
|
Metadata
Józsa, László
Netnográfia avagy on-line karosszék-etnográfia a marketingkutatásban (Netnography or Online armchair etnography in the marketing research)
Content
|
Metadata
Dörnyei, Krisztina; Mitev, Ariel Zoltán
Neuromarketing attitűdök, módszerek és hatások a stratégiai és operatív döntésekre neuromarketing = Neuromarketing attitudes, methods and their impacts on the on strategic and operative marketing decisions
Content
|
Metadata
Piskóti, István; Nagy, László
Neuromarketing, a marketingkutatás új iránya
Content
|
Metadata
Varga, Ákos
New perspectives in serving customers, patients, and organizations: A Festschrift for Judit Simon
Content
|
Metadata
Nonbusiness marketing és menedzsment (Könyvismertetés)
Content
|
Metadata
Becsky, Róbert
Nyilvánosság és magánélet a mobiltelefon és a közösségi média használat tükrében
Content
|
Metadata
Simay, Attila Endre; Gáti, Mirkó
One More Awareness Gap? The Behaviour–Impact Gap Problem
Content
|
Metadata
Csutora, Mária
Önkiszolgáló technológiák elfogadásának vizsgálata a szerepelmélet segítségével
Content
|
Metadata
Kenesei, Zsófia; Janecskó, Eszter
Online vásárlási folyamat hatékonyságának növelése – két webáruház használhatóságának összehasonlítása szemmozgáskövetéssel = Increasing the efficiency of online shopping process – comparing website usability of two webshops using eye tracking research
Content
|
Metadata
Gönczi, Kinga; Hlédik, Erika
Online vásárlásösztönző üzenetek pszichológiai nyomásgyakorlásának mérése szemmozgáskövetéssel és szívritmus-variabilitással
Content
|
Metadata
Szabó, Bálint; Köles, Máté; Komándi, Krisztián; Rusz, Dorottya
No ordering (fast)
Newest first
Sorted by name
Filter:
401
-
420
/
522