Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
The New (Marketing) Role of Firms as Media Content Providers – The case of SME’s Strategic Social Media Presence |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/1447/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Media and communication Type = Article |
Cím: |
The New (Marketing) Role of Firms as Media Content Providers – The case of SME’s Strategic Social Media Presence
|
Létrehozó: |
Csordás, Tamás
Gáti, Mirkó
|
Kiadó: |
Corvinus University of Budapest, School of Management
|
Dátum: |
2014-02
|
Téma: |
Marketing
Media and communication
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
angol
angol
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Csordás, Tamás and Gáti, Mirkó (2014) The New (Marketing) Role of Firms as Media Content Providers – The case of SME’s Strategic Social Media Presence. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (2). pp. 22-32. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.02.04
|
Kapcsolat: |
10.14267/VEZTUD.2014.02.04
|